.

Hei! Dette er den gamle bloggen min! Viss du trykkjer på bildet til venstre med fjøra, kjem du til den nye bloggen min!!!

Velkommen! :)


This is my old blog. Push the picture with the feather at your left, to visit my new blog!

Welcome! :)



fredag 20. november 2009

Victoria Secret`s og Harald...

Det er ikkje berre på catwalken i statane at dei har fotogene englar! Berre sjå kven som poserte velviljug utanfor stoveglasa mine i dag :) Det har kome ein engel til inn i moseslekta, Herold har fått seg ein bror, Harald. Harald er av den trauste, tause sorten, som ikkje likar å blåse i horn... Han sit for seg sjølv og tenkjer. Syskjenborna i sylv, synes nok at Harald er litt bustete, der dei sit blånke og skimrande i ljoset av telysa. Men Harald har glorie av hønsenetting; og det kan ingen av syskjenborna skilte med!









Eg vonar at du og dine får ei kjempefin helg!




post signature

8 kommentarer:

Idun // Breidablikk sa...

Hei hei Elin!
Nok ein gong; nydelege bilete og nydelege englar!

Eg skjønte nok kommentaren din, du skjønar signaturen spelar inn i mellom meg nokre puss, slik at eg kjem borti og publiserar før eg har fått byrja å skrive ;) Men den som ventar på noko godt og alt det ;p

Eg er nok relativt nevenyttig sjøl, kan ikkje sete i mørkre utan mat når gubben er i nordsjøen ;) Men det er to ting eg aldri har gjort sjølv og det er flislegging og tapetesering. Eg meistrar det nok når det er min tur å prøve, men må innrømme at det litt kjekt å kome heim etter ein long dag på jobb og sjå stor framgang på alskens prosjekt ;)

Det vart nye dører, med eit spegel, kjøpt på montèr.. Gler meg til å få sjå! *hihi*

Min kjære (handy)mann er absolutt satt pris på :)
Klem frå Idun, Vonar du og dine og får ei flott helg!

Magdalena sa...

heisann...
så flott!!nydelig...!!
herlige materiale du bruker ,-love it...!!!
digger deg...

klemmer og flott helg!!

magny

Mitt hvite hus sa...

Herlig engel nok en gang du lager...

du er jammen meg dyktig altså... laget en jeg osgå,men ble ikke helt fornøyd med den..


Ønsker deg en fin fin helg...

Klem kerstin

beate sa...

Herlig!! du lager noen fantastisk fine engler!

god helg
klem Beate

Karin sa...

Du skriver så fint på dialekt, fortsett med det... Kjempefine engler. Helt nydelige var de.

Marianne With Nor sa...

Så flink du er! Kjempesøt blei den! Synd det ikkje vart noko med oss ikveld, men vi får ta det att!

Klem Marianne

kjersti sa...

Hei Elin:)
Må bare takke for de koselige kommentarene hos meg, det setter jeg veldig pris på:)
Synes du tar veldig fine bilder, gøy å finne ny inspirasjon:)
Ønsker deg en riktig fin helg:)
Klem♥

Magdalena sa...

pinnane i kranser er ripsbær busk, man tager hva man haver...¨¨¨*

og det grønne er litt humle..