.

Hei! Dette er den gamle bloggen min! Viss du trykkjer på bildet til venstre med fjøra, kjem du til den nye bloggen min!!!

Velkommen! :)


This is my old blog. Push the picture with the feather at your left, to visit my new blog!

Welcome! :)



tirsdag 17. november 2009

Siste kos på terrassen for i år?

Eg skulle ikkje lage noko innlegg no, men fekk tid til overs på ettermiddagen. Så viss du vil, kan du kose deg litt visulelt du også! :) Alltid plass til deg her, veit du! :) Vi hadde nydeleg sol før i dag, men ser at det skyar over. Det ser ut som om vår eventyrlege solskinsperiode er over for denne gong... Fire veker med nydeleg haustvèr har sletta alle spor av frustrasjonane vi hadde når det regna i månadsvis... Draumetausa skal ha kosekveld med klasseveninnene, og eg får hive meg rundt og gjere klart for storinnrykk! Berre ti stykker altså. men eg klarer no å stresse litt for det! :)









NYYYT tysdagen!



post signature

8 kommentarer:

Idun // Breidablikk sa...

10 stykker er ikkje berre-berre! ;) kos dykk med storinnrykk! Og kos deg på verandaen ;) no kjem kanskje snøen snart ;) Klem frå Idun ;)

My home is my Castle sa...

Nydelige bilder...
her har vi bare regn....
Likte godt den pelsputa.. Hvor har du kjøpt den ??

Klem,Kari

Anita fra hjerterommet sa...

Lykke til i kveld da, med barnebesøk:)

Vakre bilder du viser:)

Marianne With Nor sa...

Åh nok ein gong har du dandert til for koselige bilder! Flinka! E har ikkje tid til slikt, men er snart ferdig med Tilda dukke nr 2 da (over tre kvelder).

Lykke til i kveld, blir nok kos! Hugs fredag er det VÅR tur, hihi.

Klem Marianne

Jorid + NOE Blog sa...

Hei Elin!
Tusen takk for kjempehyggelig kommentar :-) Varmer å lese at dere finner hjelp i tipsene mine. Og skulle det være noe du lurer på som du ikke finner svar på er det bare å spørre!

Nydelig blogg du har og flotte bilder :-) Hyggelig å høre om deres tradisjoner. Gleder meg til å lage våre når vi blir en familie!

Godklem J

HildeS/Frøken Fryd sa...

Hei hei.
Nydelege bilete fra terrassen din.
Her er det sørgeleg regn i dag, så det er ikkje noko kos ute, men med fyr i omnen så kosar me oss inne.
ha ein fin kveld.
Smil H

Emmas Verden sa...

koselig hos deg Elin ;) tror jeg tar meg en tur ;)
kjekt for draumetausa med besøk..snille mamma som ordner til :)
ha en fin kveld Elin!!
klem Anne***

Anita fra hjerterommet sa...

nei antibiotika glassene har jeg ikke kjøpt, jeg er sykepleier og i stedet for å hive antibiotika glassene vi har brukt til pasienter på jobben tar jeg de med hjem;) Skikkelig gjenbruk:) Skal faktisk bytte noen av glassene (udekorerte) med ark/papir fra en annen blogger:)