.

Hei! Dette er den gamle bloggen min! Viss du trykkjer på bildet til venstre med fjøra, kjem du til den nye bloggen min!!!

Velkommen! :)


This is my old blog. Push the picture with the feather at your left, to visit my new blog!

Welcome! :)



tirsdag 17. november 2009

Ein hyllest til den kulaste jenta frå min barndom



Eg har ikkje kome meg til å skrive dette sitatet på bloggen min før, for eg veit at Eplemora har det på bloggen sin. Men no er det klarert, og her er Pippi i all si prakt! Sjekk dei herlege bilane i bakgrunnen... Det var tider det! Som den gutejenta eg var, de luxe, var Pippi den kulaste som var på TV. Med eit slikt idol, er det ikkje rart, at eg ifølgje min kjære pappa, datt ned frå alle tre og murar som var i bygda... Men her er eg; 30 og mange år etterpå i ganske fin form :) Eg har med meg desse orda, sjølv om dei i motgangstider ikkje er like enkle å tru på... Men no er det på tide å rope dei ut igjen! Ein kan, viss ein vil! :)



5 kommentarer:

Anita fra hjerterommet sa...

Herlig, og du så vakre bilder fra skogen og av elven i innlegget under. Heia pippi, klart man kan:)

Hverdagen vår sa...

Herlig, Pippi er ett "godt" forbilde, hun var favoritten her i huset også, jeg hadde nok ett ønske om å være like tøff men det var jeg ikke-

Vakre bilder fra skogsturen din, Elin, glad du tok deg en tur og delte bildene med oss for de var utrolig vakre-

Ha en flott dag og fortsatt fin uke

Klem fra Eli

lisje astrid's husblogg sa...

HERLIG!!!
Ønskar deg ein flotte tysdag:)
Vi har fri å skal ut med vogn å kooose oss i sola:)
Klem frå Astrid

Idun // Breidablikk sa...

Pippi er helt klart en flott helt :)

hehe ja eg er jammen heldig som har ein mann som bakar :D Bakar eg og, men i går orka eg berre ikkje...:p

Ha ein nudeleg tysdag Elin! Klem frå Idun :)

Mitt hvite hus sa...

Vakkert og flott... og så godt å bli på minnet om dette budskapet...

tusen takk..

For noen fantastiske flotte bilder fra skogsturen i forrige innlegg...
Kjempeflink til å ta bilder er du... ha en fin dag..
Klem kerstin