.

Hei! Dette er den gamle bloggen min! Viss du trykkjer på bildet til venstre med fjøra, kjem du til den nye bloggen min!!!

Velkommen! :)


This is my old blog. Push the picture with the feather at your left, to visit my new blog!

Welcome! :)



mandag 16. november 2009

Fred og ro ved elva i skogen

For nokre innlegg sidan, tenkte eg tanken på å ha ein fotosession nede i granskogen. Eg kan aldri tenkje slike tankar; utan at dei ligg der og murrar. Så i dag har eg forsert krattskog, tussar og troll, og klatra litt. Eg er våt og skiten på bukseknea, og ganske gåen skal eg vere ærleg. Med Canon`en rundt halsen, og sekken full av rekvisittar, streva eg meg ned til min barndoms leikestad. Kulpen ved sidan av den store elva, som vi slett ikkje hadde lov å gå ned til. Skal IKKJE vise barna mine denne eventyrstaden enno, for elva kan bli veldig stor til tider. Men her var vi å bada om sommaren, og gjekk på skøyter når isen la seg om vinteren. Eg hadde gløymt kor vakkert der er! Har lasta over 101 bilder til pc`en no, så eg må få dele litt av desse momenta med dokke? Sett på yndlingsmusikken din, og NYT skogens ro...













God måndag!






post signature

11 kommentarer:

Idun // Breidablikk sa...

Oj..! Vil tru du har kosa deg i dag! Lekre bilete, og ei nudeleg stemning! :)

Ja til tross for tilnærma ekstreme tilstandar på moa, hadde eg ein kjempedag! Fekk handla eit par nye bukser, ein arbeids-topp, julebord accesories osv, samt litt snacks frå tante Bruun og lindukar til heile stova frå Herlighet ;) Innlegg kjem seinare, men helga gjekk i eitt! Det vart ikkje Emmas Verden på meg, så den får eg ha tilgode .... ;)

Slapp av og nyt resten av dagen kjære Elin!
Klem frå Idun :)

Magdalena sa...

heisann....
så nyyydleige bilder...
for et flott sted du har å gå til,- å være alene i naturen er alltid så godt...! nå fikk eg lyst å pynte i melkespannet mitt.. klem,klem¨¨¨'*

beate sa...

wow!!! for noen fantastiske bilder du har tatt!!

Så flott blogg du har! tror ikke jeg har vært her inne før...legger meg inn som følger jeg...

ønsker deg en fin kveld
klem Beate

My home is my Castle sa...

Helt nydelige bilder :)

Klem,Kari

Anonym sa...

Nyyyyydelige bilder Elin!
Hit vil jeg også. Synes jeg så en skogsnisse også jeg;))
Skjønner godt at du ville ta bilder av denne eventyrskogen ja.
Stor Elinklem!!!

Drømmen om en eplehage sa...

Ååååå, neste gang vil jeg også være med på tur!

Fenomenale bilder!!! Gjett hvem som håper på litt finevær til helga slik at jeg kan krype bak i skogen her da?... hihi!

Klart du kan sitere Pippi! Allemannseie hun ;o)

Kos og klem!

Anonym sa...

Koselig med barndomsminner. Kanskje du kan vise meg denne staden en gong? Kanskje du kan bli en profesjonell fotograf? Du er virkelig flik med bilder.
Therese K

Emmas Verden sa...

vakre bilder Elin :)
jeg har også vært i skogen idag...og dratt opp små juletrær til hjemme og butikken ;) ..men jeg hadde ikke med fotoapparatet..kanskje noen tok bilder av meg med rompa opp og som halte og dro..?? ;)
snakkes..
klem Anne***

Albertines verden sa...

Hei Elin. Så koselig at du stakk innom. Alltid Flotte bilder du hadde tatt, forresten. ;0)

lisje astrid's husblogg sa...

OJ!!Fantastisk fine bilder:)Var heeelt på tur i skogen eg no:)
Satte meg i ei helt god stemning!
TAKK!
Klem frå Astrid

Marianne With Nor sa...

Fantastisk! Blir berre meir og meir imponert over deg, Elin. Treng no ikkje noko fotokurs du!

Klem