.

Hei! Dette er den gamle bloggen min! Viss du trykkjer på bildet til venstre med fjøra, kjem du til den nye bloggen min!!!

Velkommen! :)


This is my old blog. Push the picture with the feather at your left, to visit my new blog!

Welcome! :)



onsdag 18. november 2009

Sentimental natteranglar...

Eg veit ikkje om det er den nye plata mi med Kyrkjebø og Nordstoga, eller om eg rett og slett har bikka over etter ein innhaldsrik dag... Eg klarer ikkje å gå å leggje meg. Draumetausa hadde ein kjempefin kveld med klasseveninnene sine. Draumeprinsen smaug seg lydlaust langs veggane, og håpa at dei ikkje skulle sjå han. "Du er så søt!" Han ser ut til å setje pris på fred og ro, han lillebror. Ikkje stresse med damer og alt det styret der. Enn så lenge... Mc Dreamy (draumemannen) reiste på kurs. Det hadde jammen eg også gjort, for i dag var det jentene sin tur! ;) Hannah Montana på full guffe, og ikkje minst overraskelse når vår kjære fotball Jonathan kom for å møte hylande kvinnfolk... Å slå Molde i Cupfinalen, var nok enkelt, i forhald til å møte og takle 10 rinande niåringar! Men det roa seg, og det vart ei fin stund rundt kjøkkenbordet. Dette byrja som ein dårleg dag, men ein reddande engel av ein fysioterapeut løsna på knutane i ryggen. Tusen takk for at du finns, Marit! Og om ikkje dagen vart så effektiv som forventa, gjekk alt bra. Så Snipp-Snapp-Snute... Forresten :) (er ikkje ferdig enno) eg må berre leggje ut nokre bilder til frå skogturen min. Det er synd og skam å ha slike bilete liggjande gøymde på ein harddisk! Så hald ut med meg! :) Er eg ferdig no då? :)  Snipp-Snapp-Snute, no skal ho Elin søve søtt på si tempurpute! :)






God Natt!



post signature

3 kommentarer:

My home is my Castle sa...

Du er en utrolig flink fotograf !!!!
jeg elsker bildene dine :))
Godt å høre at du er bedre i ryggen :)

Ha en fin dag
Klem,Kari

Hverdagen vår sa...

Må si som Kari, bildene dine er utrolig flotte, min datter på 10 år i går kom bort til meg når jeg var på siden din og utbrøt "Mamma, ta oppover, se det fine bilde med eple" det syntes hun var så flott-
Tusen takk for koselig kommentarer hos meg, ser vi har vært igjennom noe av det samme,mistet min fetter i bilulykke når han var 19 år, dette er nå alt 6 år siden men dagen husker jeg som den var i går, de omkom i Østerdalen, desverre pgs høy fart:((

Håper du får en flott uke og god helg-

Klem fra Eli

Beate sa...

Bloggen din er bare så vakker!!!