.

Hei! Dette er den gamle bloggen min! Viss du trykkjer på bildet til venstre med fjøra, kjem du til den nye bloggen min!!!

Velkommen! :)


This is my old blog. Push the picture with the feather at your left, to visit my new blog!

Welcome! :)



onsdag 18. november 2009

Julekjole i bølgeskvulp

Kreativitet er noko merkeleg noko... Kjem og gjeng litt som han vil? Av og til berre strøymer det på med gode idèar og lure tankar, medan andre gongar er det gjenlyd inni hovudet mitt. Eg har alltid tydd til interiørblad for inspirasjon. Hadde vel fire abbonement på det meste. Etter at eg fann bloggverda, har eg sagt opp alle unntatt eitt :) Så ein kan faktisk spare pengar på å blogge! Mine draumar er mange og milde desse dagane. Det er slik at det meste går av seg sjølv. Så når regnvarsla ikkje stemde, og sola kom i ettermiddag, måtte eg ut på tur. I dag skal de få bli med ned i fjørå, til fjorden, saman med julekjolen eg har kjøpt. For kort til mine runde, smilande kne, men med verdas vakraste kanting på skjørtet. Turen går ned til nausta; ein av dei finaste stadane eg veit. Eg vaks opp nede i bølgeskvulpet, utan redningsvest. Datt aldri uti. For vi lærte å ha respekt for fjorden og det ramsalte vatnet. Og når eg sit nede på steinane, og let att augene, er det ikkje vanskeleg å huske tilbake mange tiår. Så godt å la tankane fare i klukkinga av sjøen som leikar mellom steinane. Med den nydlegaste drivved i grå sjatteringar langs vèrbitte naustveggar.
Eg håper at du kjenner stemninga, og kan bli varm i hjertet du også...













God onsdagskveld!




post signature

12 kommentarer:

Marianne With Nor sa...

Hihi skal sei du styrer på! Men flotte bilder blir det:) Skulle kome me litt ut og tatt bilder e og, men da må e ha med me Aksel og barnevogna... spørs da om e kan ta med me interiøret ut!
Veldig flotte bilder i dag også, Elin!
Ha en fin fin kveld, e skal på party!
Klem

Magdalena sa...

hei på deg!

kreativiteten er noe merkelig, den komer som bølger innenfra. og må bar eut.!
nydelige bilder,- heldig du som kan springa slik til sjøen...


go klem, magny***

lisje astrid's husblogg sa...

Herligaste eg har sett!!!!
Nydelige bilder,kjole og tekst!
Klem frå Astrid:)

Mitt hvite hus sa...

Wow for noen fantastikse flotte bilder.. du kan jo starte eget reklame bery og leie deg ut... noe så vakre bilder...

Klem Kerstin

Hulda sa...

Jøss! Dette var jo helt herlig, så spesielt og fint. Nydelig med tunikaen på døra der, flotte kontraster i bildene. Herlig med stolen nede i fjærsteinene.

My home is my Castle sa...

Såå nydelig bilder ... igjen :))
Må være herlig å bo så nærme sjøen.. en drøm både mannen min og jeg har og håper den drømmen en dag kan gå i oppfyllese :)

Ha en fin kveld
Klem,Kari

Maliva`s verden sa...

Hei Elin,takk for hyggelig hilsen..Ang.nettingen bruker jeg den tykkeste,kom over en gammel rull på en gård...ikke lett å jobbe med, men blir veldig fint synes jeg. Nå er jeg snart tom,så da spørs det om jeg må takke meg til en tynnere variant. Går sikkert greit med den også..Lykke til,og takk for noen herlige utebilder her hos deg.Klem fra Maliva

Tiril sa...

Takk for fine ord til meg,nå må jeg da få rose disse usedvanlig vakre bildene dine, og få bo så nær sjøen må være en drøm.

Karin sa...

Så kjempekjempefine bilder du har i bloggen din... Nydelige....Elsker sånne bilder.

Karin sa...

Så bladde jeg lenger ned på bloggen din å det kom enda flere nydelige bilder.Er det du som har tatt dem? Du er en flink fotograf å har et innmari fint kamera.
klem fra meg

Emmas Verden sa...

vakker plass og vakker kjole Elin ;)
nydelig bilder..reine fotografen du da ;)
no e det vel natta..på tide å kvile symaskina...
klem til deg :)
Anne***

Anonym sa...

Hei Elin:)
Som alltid helt nydelige bilder. Kontrastene er jo bare så flotte da. Som kjolen din mot den slitte veggen. Rålekkert!!
Håper du sov godt på din tempurpute. Jeg sover veeeldig godt i min tempurseng;)
Ha en fin dag og håper ryggen er snill med deg.
Stor Elinklem!
PS: brodern er snill som et lam, så der var nok bare for videoen/sangen sin skyld;)