.

Hei! Dette er den gamle bloggen min! Viss du trykkjer på bildet til venstre med fjøra, kjem du til den nye bloggen min!!!

Velkommen! :)


This is my old blog. Push the picture with the feather at your left, to visit my new blog!

Welcome! :)



fredag 6. november 2009

Har du sett dette motivet før?

Eg veit at dette vil vere eit vanskeleg spørsmål? Eg og draumetausa har gjenskapt eit bilde, som ein finn i ei velkjend brosjyre for ein kjent, norsk møbelprodusent. Er det nokon der ute som klarer å huske dette bildet? Eg var heldig å få vere med når katalogbildet vart tatt i 2005. Ei draumeveke der produsenten brukte lokaler eg var ansvarleg for, til å skape sine draumebilder. I nyaste katalogen dukka dette bildet opp att på ein vegg i eit lokale der møblane visast. Klarer du dette? :)



Tipper at veldig mange har bladd gjennom denne brosjyra i haust, kan vel avsløre at produsenten held til på Sunnmøre, og har eigne butikkar...



God helg!


post signature

3 kommentarer:

Charlotte sa...

Slettvoll så klart! Min favoritt!!!

Anonym sa...

Hei! Det er Malin! :)

Marianne With Nor sa...

Veldig bra -såg det med ein gong!!