.

Hei! Dette er den gamle bloggen min! Viss du trykkjer på bildet til venstre med fjøra, kjem du til den nye bloggen min!!!

Velkommen! :)


This is my old blog. Push the picture with the feather at your left, to visit my new blog!

Welcome! :)



torsdag 29. oktober 2009

Takk og pris for interiørbutikkar med handleposar av papir!

No har det seg slik at eg bur på ein plass der ingen skulle tru at nokon kunne bu... Kommuneleiinga har i alle fall ikkje funne ut at det er lurt med dunkar for papir, eller anna sortering. Så dei få gongane det er papirinnsamling, sånn som i dag, må ein sjølv skaffe passande pakkeutstyr for alt som skal ut av huset. Eg husker aldri når det er innsamling (har lappen her ein stad???)  Så då er det som regel i panikk, eg ordner opp. Etter å ha sett at naboar held på å setje ut sine kasser. Kven huskar på slikt? Å få tak i kasser? MEN: no er det ordnings i heimen. For mor sine yndlingsbutikkar sender med henne flotte handleposar i papir... Eg synes papirinnsamlingsdungen min er vakker! :) Så i dag, tidleg ute for ein gongs skuld, måtte eg forevige dette flotte synet! :)


4 kommentarer:

Anonym sa...

Hehehehehe...
Jeg synes også det var helt nydelig;)
Og når det så er gjort så har en så god samvittighet etterpå.
Ha en flott kveld videre Elin.
Elinklem:)))

Sjova sa...

Eg må le! Veit sjølv aldri når det er tid for papirinnsamling. Utvalet av posar var iallefall herleg, det same er bloggen din! God helg:-)

Alven sa...

Hei :-)

Så vakker blogg du har :-) Har ikke vært inne her før men hit kommer jeg gjerne tilbake :-)


Ha en fin helg :-)

Magdalena sa...

flott...
god helg til deg,- kor hen du nå bur----*

magny