.

Hei! Dette er den gamle bloggen min! Viss du trykkjer på bildet til venstre med fjøra, kjem du til den nye bloggen min!!!

Velkommen! :)


This is my old blog. Push the picture with the feather at your left, to visit my new blog!

Welcome! :)



søndag 25. oktober 2009

Nytt hus i heimen!

Som eg hadde på følelsen; det vart litt handling i går... Endeleg stod det eit flott sinkhus og lyste utanfor døra vår i går kveld! :) Var ute på gåtur i mørket, og det var så flott å sjå lys i alle dei små vindauga nede ved inngangsdøra. No gleder eg meg til at Emmas verden får inn dei små utgåvene; for eg har planar om å starte oppbygginga av ein heil by... ;) Dagen i dag er heilt fantastisk; sol frå blå, blå himmel, og haustfargar som glinsar i frisk haustluft. Har ikkje heilt bestemt meg for kva som skal skje, men har flott mose som eg henta på fjellet på onsdag. Har lyst å prøve meg på sånne mosehjerter i hønsenetting? Hadde vore fine inne på gravene vi steller. Uansett ynskjer eg alle der ute ein god, og innhaldsrik søndag!






post signature

1 kommentar:

Anonym sa...

Tusen takk for masse inspirasjon og energi:)
Høres ut som om du har hatt et flotters dag. Håper du viser mosehjertene/kransene dine. Synes det var en knallgod ide og pynte med dem på gravene. Vi har tre stykke vi passer så kanskje jeg skal prøve meg på sånne jeg også.
Har gubben sett hvordan bilen ser ut bak enda? Hihihi... Kjenner til den der ja;)
Ha fortsatt en energirik søndag Elin.
Elinklem:))