.

Hei! Dette er den gamle bloggen min! Viss du trykkjer på bildet til venstre med fjøra, kjem du til den nye bloggen min!!!

Velkommen! :)


This is my old blog. Push the picture with the feather at your left, to visit my new blog!

Welcome! :)



tirsdag 27. oktober 2009

Skåpa som ein ikkje bør åpne dørene på...

Å halde orden i skuffer og skap, er ein kamp. Eg trur stadig eg har funne superbra måtar å halde orden på, men så er det ikkje alle her som setter seg inn i mors tankegang... Men etter 10 år i huset, er det i alle fall meir system og orden, enn det var rett etter innflytting, med kun to vaksne til stades. På kjøkkenet har vi likevel ei alt mogeleg skåp. Er aldri heilt sikker på kva som er inni der? Har ikkje tenkt å røske ut alt heller, det er nyttig å ha ein slik stad som er litt sånn : oi, oi! Var det der eg hadde lagt den dingsen der?



Så her er det berre å halde dørene igjen, bortsett frå når ein har ei aning om at eit sakna objekt har havna akkurat inni der. Draumetausa var redd for fluger før, så der låg plastfluger innanfor døra når ho var lita. Då fekk skåpa fred... Draumeprinsen har ein slags tigerskapning som han syns var så skummel. :) Akkurat; no sjekka eg det. Og der låg den enno!!! (ha, ha, ha!)



Men sjølve skåpa er kjempefin! Eg har overskåp som høyrer til også. Denne står i kjellaren og ventar på at arbeidslysta mi skal boble. Først hadde vi denne på kjøkkenet i nytt hus, trefarga. Etter kvart måla eg overskåpa kvit innvendig. I ein minimalistisk periode for nokre år tilbake, vart toppen sett i kjellaren. Underskåpa er no kvit og mørkebrun, slik som kjøkkeninnreiinga vår. Det flotte er at ein kan sjå korleis dei som hadde henne før, har brukt henne mykje. Blant anna er det godt å sjå at dei har halde ned med eine skuffekanten når dei drog denne ut. Ellers har motten teke for seg av treverket. Men eg er ikkje så redd slikt; motten vil ha det mørkt og fuktig for å trivast. Slik er det ikkje i nye hus.















Hmmm... Alt dette snakket om skåpa har eigentleg inspirert meg både til rydding av henne innvendig, og måling av den andre delen... :) Det er det eg seier; interiørblogging er veldig flott på så mange måtar!



God tirsdag folkens! :)


post signature

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tusen takk for trøstende hilsen Elin. Er så deilig å se hvordan blogglandia støtter når en har en deppedag. Settes utrolig pris på hver eneste kommenar.
Så var det utrolig hyggelig å høre at vennene dine hadde fått to små fra Kina. Jeg blir helt rørt jeg når jeg ser noen på gata som har adoptert. Hormonene er der for fullt selv om vi ikke får magebarn;)
Synes skapet ditt var kjempeflott! Og hvem har ikke sånne altmulig skuffer da? g ja, blogglandia er fin sånn for jeg blir også kjempeinspirert bare av å sitte litt inne på bloggen. Så jeg tror faktisk at den ånden min er til stede snart;)
Ha e flott kveld vider.
Stor Elinklem!!

Marianne With Nor sa...

Tusen takk, då fekk e til signaturen:)

Klem