.

Hei! Dette er den gamle bloggen min! Viss du trykkjer på bildet til venstre med fjøra, kjem du til den nye bloggen min!!!

Velkommen! :)


This is my old blog. Push the picture with the feather at your left, to visit my new blog!

Welcome! :)



lørdag 10. oktober 2009

Sol på ein laurdag


I dag er det sol i bygda. Og det er så uvanleg, at eg har problemer med å ta det inn over meg? Venter berre på at det skal byrje å regne? Det har no regna sidan midten av juli. Eg kan ikkje huske at det har vore så gale før? Men det har nok det? I alle fall, dagens bilde måtte innehalde sollys! Og det vil varme meg innvendig, når og viss regnet kjem att... Knottane på bildet, fann eg hos Tante Bruun. Dei skal vere på nattborda til draumetausa, som elskar lyseblått! No må eg visst på tur og handle meir kvitmåling! Ha ein fin laurdag!

Ingen kommentarer: