.

Hei! Dette er den gamle bloggen min! Viss du trykkjer på bildet til venstre med fjøra, kjem du til den nye bloggen min!!!

Velkommen! :)


This is my old blog. Push the picture with the feather at your left, to visit my new blog!

Welcome! :)



tirsdag 6. oktober 2009

Resirkulert arv



Eg likar å byggje ting. Eg er ikkje så flink, men eg har ein sterk vilje, og det hjelper på. Eg har fått meg ny sag, og med godt pågangsmot tenkte eg at eg skulle byggje meg ein benk til stereoen oppe på loftsstova. Eg kan allereie røpe at ein fingernegl blei veeeldig blå underveis, men ellers kom eg no nokonlunde i mål? Grunnen til at eg kallar dette resirkulert arv, er at eg bygg saker og ting av material som eg har fått frå gamle hus og løer. Plankane til det avbilda bordet er frå tipp-tippane mine sine gamle stovehus. I mellomtida har dei vore nytta som sel(lita hytte) oppe på setra, og deretter plukka ned. Og så vart dei draumefunn for ei entusiastisk sjel...

2 kommentarer:

Hulda sa...

Så flott bord du har lagd! Virkelig supert av de gamle materialene. Veldig artig er det jo også å tenke på at dette er materialer fra dine gamle slektninger. Helt utrolig! :) Iallefall, flott ble det, og veldig kreativt.

Tusen takk for trivelig hilsen hos meg. Det er sant, alle hus har en gang vært nye hus. Det er menneskene som bor der som skaper historien. :)

Marianne With Nor sa...

Det er berre så flott:) Flink du er!!