.

Hei! Dette er den gamle bloggen min! Viss du trykkjer på bildet til venstre med fjøra, kjem du til den nye bloggen min!!!

Velkommen! :)


This is my old blog. Push the picture with the feather at your left, to visit my new blog!

Welcome! :)



lørdag 17. oktober 2009

Eventyr...

Tenk å få gå ut av huset sitt, og oppleve slik natur... Av og til kan ein ta det for gitt. Men etter månedsvis med regn og ruskevèr, blir naturen ekstra vakker, når sola legg seg mjukt kring gullfarga lier. Det er nesten som ein kan lure på om det er ein draum?

Og når sola har gått ned bak fjellet, og ein kan merke at dagen er på hell, blir himmelen meir og meir rosa.

Doggen, som aldri har tørka opp denne vakre oktoberdagen, ligg tett og glinsande utover gras og myr. Det er no ein skal puste djupt inn, og utatt. Og kjenne at det er veldig godt å leve!

post signature


17.oktober 2009

1 kommentar:

Hulda sa...

Så mange fine innlegg du har hatt de siste dagene, jeg har ikke rukket å få med meg alle. Men, nå har jeg lest og kosa meg.

Den hylla var nydelig, og så koselig å tenke tilbake på bakgrunnen for den. Trist at faren din ikke lever lengre, men godt du har fine minner å tenke tilbake på.

Dette innlegget, med de vakre himmelfargene var jo så vakkert. Ja, tenk så mye vi har å være takknemlige for. En så storslagen natur som vi har rundt oss. :) Vakre bilder!

Kos deg videre i helga.