.

Hei! Dette er den gamle bloggen min! Viss du trykkjer på bildet til venstre med fjøra, kjem du til den nye bloggen min!!!

Velkommen! :)


This is my old blog. Push the picture with the feather at your left, to visit my new blog!

Welcome! :)



lørdag 14. november 2009

A Moss Angel named Herold :)

Såg ein kommentar om engelen min; der ein utanlandsk bloggar kalla han Moss Angel. Dette synes eg høyrdes både stilig og eksklusivt ut; så då slår eg sjølvsagt over til engelske termar. Har vore ute og skunda meg å rydde opp i mosen min, før regnet kom. Det er 4 veker sidan det regna skikkeleg, og det har eg ikkje hatt noko imot. Men no kan eg med godt samvet styre med ting inne. Eg var slett ikkje fornøgd med den flygande forføraren, som vridde hovudet på mange bloggdamer her inne. Engelen var ikkje slik eg ville i fasong, og så mangla han hornet sitt! Og eg skal love dokke at ein engel utan horn føler seg rimeleg hjelpelaus! Så i dag har han fått trena magemusklar, og fått korrigert litt her og litt der. Var tenkt å pynte han med perler, men han var absolutt finast "In Nature" (knis! Eg er berre SÅ internasjonal i dag!) Så no kikar sikkert naboane ned hit, og lurer på kvifor i all verda Elin er ute og pyntar til jul...  I midten av november?Men ein kan då ikkje la ein slik Stunning Moss Angel liggje å støve ned??? ;)






Angåande bruksanvisning; eg er ganske usikker på kva eg gjorde. Eg tenkte på kvar det skulle gå innover og utover i form. På baksida har eg festa ein ny del netting, for eg hadde ikkje nok til at det kom i hop igjen på baksida. Men nesten. Viss du er god på å sjå for deg forma, kan du sikkert greie å ha nok netting til heile prosjektet. Min engel er veldig stor, og nettingen ganske grov. Trur det finns typar som er meir finstillt, og enklare å jobbe med? Då kan ein nok lage mindre utgåver.

Og her er eit forsøk på forklaring! :)



NB! Eg klipte ikkje ut delar, sånn som på arket! Eg klipte beine linjer.
Måtte berre gjere det slik, sånn at det skulle vise på bildet! Hornet laga
eg til slutt; forma eit kremmerhus, og putta mose inni. Så no er EngleHerold ferdig.
(Han kviskra namnet sitt, før eg gjekk innatt!)



Ha ein flott laurdag!



post signature

7 kommentarer:

Anonym sa...

Hei Elin
I går tok jeg inn trampolinen, det var godt å få det gjort. I dag sitter jeg her ved min pult å tenker på bloggen din. Du er veldig flink med hendene dine. Ikke minst flink til å ta fine bilder. Du er et unikt og vakkert menneske. Takk for at du er du.

Her nede spøker det om dagen. Noen har lukket igjen porten nede ved bilen til Kenneth. Vi aner ikke hvem det er. Jeg for min del synes det var en god ide. Det så mye mer ryddig ut. Uansett er jeg takknemlig for hjelpen.
Therese K

Marianne With Nor sa...

Åh for en nydelig engel! Så flink du er:)
Klem

vivian sa...

Engelen din er kjempe kuuuuul!

Kan e spørre hvordan du får sne dryss på bloggen din. No har e prøvd å finne det ut uten å lykkes. Håper du kan hjelpe meg.

Ha en herlig lørdag!

Klem vivian

Mitt hvite hus sa...

Engelen din er virkelig vakker....

Jammen er du flink..
klem O=)

Anita fra hjerterommet sa...

lovely, lovely me like..

takk for at du deler oppskrift også:)

God night moss angel, Elin and engle Harold.. ble litt påvirket her hi hi....;)

vivian sa...

Tusen tusen takk for hjelpen! Snille du! ;-)

Ooooja det var veldig enkelt!

Vi blogges.....klem *v*

Anonym sa...

hei elin første gang på blog og ser sida di! du kor kreativ du e, så koselig å sitte å sjå. dette er en ny verden for meg og ja det er lett å bli hekta, trur ej. helsing frå ei som bur i liabygda.