.

Hei! Dette er den gamle bloggen min! Viss du trykkjer på bildet til venstre med fjøra, kjem du til den nye bloggen min!!!

Velkommen! :)


This is my old blog. Push the picture with the feather at your left, to visit my new blog!

Welcome! :)



tirsdag 10. november 2009

Roser til mor, på fars dag...

Tenk å vere så heldig, å få slike skjønne roser! Draumemannen overraska med tre, raude eventyr på stilk i helga. Med slik giverglede, lever han verkeleg opp til bloggnavnet sitt! :) Eg måtte ta av litt på lengda, noko som er frykteleg, for desse rosene er no så flotte fordi dei er så lange! Men eg har aldri investert i ein slik vase. Angrar alltid, når eg treng ein slik.



Men no står dei her i all si prakt; nydeleg mørkeraud fløyel, som breiar seg meir ut for kvar dag. Snart kjem sola inn på kommoden der dei stend, og eg kan sitje lenge og berre nyte synet av dei... Tusen takk, draumemannen min! :)





Ha ein fin tysdag! :)



post signature


4 kommentarer:

Anonym sa...

Hei kjære Elin!
Heldig deg som er en sånn romantisk mann. Rosene var nydelige! Jeg har heller aldri tenkt på å skaffe meg en sånn vase. Kanskje en grei investering...
Synes badet deres er kjempeflott også jeg. Vi har også innfelt speil i flisene, men allikevel en litt annen løsning. Vi har det i et hjørne:)
Jeg har fremdeles problemer med bloggen fra pcèn hjemme. Får fullstendig abstinenser jo!
Ha en flott dag og nyt rosene dine.
Elinklem!!

i Emmas vita hem sa...

Hej Elin! Vilken mysig blogg du har, vackra bilder!
Vilken drömprins du har som kommer med så vackra rosor!
Mångar kramar Emma

Magdalena sa...

vakre roser...
klem¨¨¨**

h.espe sa...

Heisann!
Så koselig at du ønsket å bestille hjerter av meg, og jeg lover at de er på plass innen advent setter inn!!

Ønsker deg en flott uke videre!

Klem fra Hildegunn