.

Hei! Dette er den gamle bloggen min! Viss du trykkjer på bildet til venstre med fjøra, kjem du til den nye bloggen min!!!

Velkommen! :)


This is my old blog. Push the picture with the feather at your left, to visit my new blog!

Welcome! :)



fredag 2. oktober 2009

Epler og pærer, de vokser på trærne, når de blir modne, så faller de ned!



Veit ikkje kvifor eg ikkje har tatt desse stakkars, våte pærene inn på stova før, dei blei nok sikkert glade? Og så fine som dei var! Vi har snille naboar, som let oss plukke epler og pærer i hagane deira. Som sagt så har ikkje vi frukt-tre sjølve enno. Desse grøne sjarmørane skal hermetiserast med hjelp frå mamsen min.

2 kommentarer:

Størhuset sa...

Så lekkert det var å blande kongler og pærer i det fine trauet.

Jeanette sa...

kjempe fint! har selv ett trau jeg har interiør blader i,men denne ideen med frukt tar jeg med meg! 1000 takk! mvh jeanette-jeanetteshus.blogspot.com