.

Hei! Dette er den gamle bloggen min! Viss du trykkjer på bildet til venstre med fjøra, kjem du til den nye bloggen min!!!

Velkommen! :)


This is my old blog. Push the picture with the feather at your left, to visit my new blog!

Welcome! :)



mandag 28. september 2009

Skattejakt


Eg har vore på skattejakt i kjellaren til mamma. Der dukkar det stadig opp nye gjenstandar, alt ettersom kva eg er på leiting etter? Denne gongen fann eg mormor si gamle kakeform. Den er utruleg flott, det står Sky-Line Bakeloy nedi, og den er engelskprodusert. Har også vore og funne nokre gamle trekasser. Dei må ha seg ein omgang med kost og grønsåpe, men gleder meg veldig til å få dei på plass i huset. Ellers har draumetausa mi på 9 år bestemt seg for at ho vil ha eit skikkeleg rom, som ligner på huset sin stil elles... Tidleg krøkast... Så ho har bestilt seg nydeleg lysekrune på Veslestua.no, og diverse andre pynteting og sjablongar på Lunehjem.no. Så no blir det bort med turkise effektar, og Hannah Montana plakatar. Veslemor vil slå seg inn på den landlege stilen, med innslag av mors resirkulerte arv produkt... Veslebror, draumeprinsen på 4 år, kom kjapt inn i diskusjonen, og fortalde at han var tenkt å få seg ei skute som seng... Og andre gardiner... Det ligg visst i genene dette her? Her er det berre å brette opp ermene!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hei Elin!
Hehehe, det var jo litt morsomt da at vi heter det samme både i real life og bloggene heter nesten det samme:)
Den kakeformen du fant var rålekker. akkurat sånn som jeg liker. Ser ut til at vi har andre felles interesser også. Jeg legger deg til blogglista mi for jeg har lyst til å følge deg videre.
Håper du får en flott mandag og kos deg med blogginga.
Klem fra navnesøstern din:)

Elin | Draumesidene sa...

:) ja dette var nok skjebnebestemt :))) see you!