.

Hei! Dette er den gamle bloggen min! Viss du trykkjer på bildet til venstre med fjøra, kjem du til den nye bloggen min!!!

Velkommen! :)


This is my old blog. Push the picture with the feather at your left, to visit my new blog!

Welcome! :)



tirsdag 29. september 2009

Orkidedraumar...


Med ein liten draumeprins i hus, med astma og allergi, er det ikkje så mange inneblomster hjå oss. Men i nesten alle karmar finns det orkidear. Nydelege, med eige gemytt, og stadige nye spirar som treng assistanse opp i høgda. Den eldste, over 8 år, må vel inneha ein slags rekord, for eg kan ikkje hugse å ha hatt ei plante så lenge før? Med 16 store, kvite blomar er den ikkje mindre enn ein ynskjedraum! Eg vatnar gjengen sånn ein gong i veka, og snakkar litt med kvar enkelt av den veksande familien. Eg har også sett avleggarar, som danna seg oppe på ein stengel. Desse må ha eit par tre cm.store røtter, før ein setter dei i orkidejord. Dei bør bli dusja regelmessig med lunka vatn. Orkiderøtene vil også gjerne ha lys, så det er lurt med gjennomsiktig potte. Det er også viktig at vatnet får renne av etter kvar vatning. Gjødsel får ein kjøpt på blomsterbutikk, og dette gjev ekstra fine resultat.

Ingen kommentarer: