.

Hei! Dette er den gamle bloggen min! Viss du trykkjer på bildet til venstre med fjøra, kjem du til den nye bloggen min!!!

Velkommen! :)


This is my old blog. Push the picture with the feather at your left, to visit my new blog!

Welcome! :)



søndag 24. januar 2010

Blir du besøkjande nr. 15001?




I løpet av det neste døgnet kan teljaren min nå 15.000 besøkjande. Det varierer ein del frå dag til dag, men i og med Foreldremanualen planlegg eit innlegg i kveld om rommet til draumetausa, blir det nok fleire enn vanleg som finn vegen inn i draumeverda mi? Legg ut dette innlegget i god tid. Trekninga av ramma, kan du melde deg på ved å trykkje HER.



Men er du besøkjande nr. 15.001, kan du leggje att kommentar på dette innlegget! Då vinn du eit skilt, med sjølvvalgt tekst!
På max. 6 bokstavar.


Eg trekkjer ramma med ein gong teljaren bikkar det magiske talet. Lykke til alle som har meldt seg på! Eg kjem til å sakne premien, ho er så søt på kjøkkenveggen her! Eg vil samstundes takke alle som har lagt att så mange vakre og gode ord om bloggen min på kommentarfeltet under GiveAwayen min! Mange nye navn og menneske, eg ikkje har hatt kontakt med før!
Skal prøve å ta meg ein tur innom alle bloggane som tilhøyrer dokke!


Ha ein flott søndag alle der ute!






14 kommentarer:

(eddas) sa...

Ja....nå gjelder det og følge med her he he......
håper du har en kos søndag elin.....nå skal jeg lage meg deilig Taco suppe til middag:)
klemklem

Refleksjon på livsvegen sa...

Eg vart nr.19000 hjå Hverdags Lykke den 19.januar og no har ho bikka 20000 ...
så det går fort...
Har snart 10000 eg og er i grunnen svært nøgd med det..
Kjekt at noko likar mine refleksjonar...
Er ikkje typisk interiørbloggar eg, mem litt meir av alt..

Anette Willemine sa...

Du min venn, tusen takk for skjønne ord. Vet du, jeg er glad i deg også!! ♥ Og veldig glad for å ha møtt deg her inne!

Nydelige farver i forrige innlegg. De rosa tonene mot det slitte gamle var flott sammen.
Og du? Det skiltet var tøft!

Søndagsklem fra
Anette Willemine

Hulda sa...

Fin musikk du har i bakgrunnen, jeg likte så godt den sangen. Likte også den A1 hadde, og begge kom jo videre til finalen. :)

Det rosa innlegget fra i går var virkelig fint. Flott med den slitte kassen, rosene og flaskene. Har en lignende kasse som jeg har ute om sommeren. Det er jo så fint å ta bilder ute, da får man det beste lyset. :)

Familien i Fjellborg sa...

Hei hei

Jeg oppdaget bloggen din idag så jeg har ikke bitdratt på de første 14571 første - men jeg legger meg som følger så jeg kommer garantert til å bidra til at du kommer til 20 000. Du har en utrolig vakker blogg ikke rart du har mange tittere. Hyggelig om du besøker min blogg også.

hilsen Anita S

by camilla jin sa...

Takk for flere koselig kommentarer på bloggen min! Og takk for at du har blitt en følger! :) Kjempegøy at profilerte bloggere som deg også vil ta del i blogglivet mitt;)

Er spent på hvem som stikker av med den aldeles nydelige ramma! Og skiltet!

Og så gøy at Foreldremanualen skriver om rommet til draumetausa! Er ikke overrasket, for rommet ser bare så innbydende og lekkert ut! :)

klem, camilla jin

Hverdagen vår sa...

åå nå håper jeg jo bare da:)
Kos deg resten av helgen, Elin

Klem fra Eli

Kristine sa...

Var nettopp inne på Foreldremanualen og leste om Draumetausas rom! Gratulerer! :)

Tusen takk for varmende ord, Elin! (hadde jeg kunnet lage hjerter ville jeg satt inn et nå ;)

Håper du har en herlig søndag sammen med dine kjære!

God klem fra meg

Lilla Blanka sa...

Hej goa Elin!

Jag är besökare no 14671 :) men det tickar ju uppåt snabbt, så du har snart 15000!

Vackra bilder som alltid hos dig!

Kram
Mia

Bolettes hus sa...

Nå er det noen dager jeg har vært innom bloggene i det hele tatt... Tror faktisk ikke jeg har fått meldt meg på give awayen.... Så den må jeg jo få gjort!

Alltid koselig å besøke den skjønne bloggen din!

Klem Kari

FruLisa sa...

Fantastisk flott rom din datter har! Jeg har lagt igjen bestilling hos Foreldremanualen at jeg ønsker meg et slikt rom!

Nydelig!

Anonym sa...

så spennende.klem

Tone sa...

Jeg prøver vinnelykken før jeg hopper i seng ;) Innen jeg står opp er du ihvertfall langt over 15000 ;) Artig måte å gjennomføre en giweaway på. Blir spennende å se hvem som går av med seieren! Krysser fingre og tær ;) Spennende premie du har også :)

Ha en god natt og en fin morgendag!

Klem Lycheli

Lunica sa...

Ser ut til at du har kommet over 15000 :)
Jeg ble vertfall 15018.
Likte kjempegodt rommet til datteren din :) Nyydelig!