.

Hei! Dette er den gamle bloggen min! Viss du trykkjer på bildet til venstre med fjøra, kjem du til den nye bloggen min!!!

Velkommen! :)


This is my old blog. Push the picture with the feather at your left, to visit my new blog!

Welcome! :)



søndag 27. desember 2009

Romjulsordleik frå Magny :)

Det var kjekt å bryne hjerna litt her tredje juledagskvelden! Og så har eg ikkje æ, ø og å i skrifta eg brukar ;) Så det gjorde det extra vanskeleg! I mitt tilfelle, var det Elin og bokstaven E som vart starten for alle svara. Eg sender utfordringa vidare til Søstrene Andersen, Beate med Min lille verden, Eddas kreativiteter og Sigrid sin blogg Refleksjon på livsvegen. Desse sender ordleiken til fire nye utvalde :)



For å få ei betre oversikt over spm., gå inn på Magnys lille krinkelkrok! Verdens beste Magny gav meg denne romjulsutfordringa! Ho har ein kjempefin blogg, og er dessutan ei ALLE TIDERS dame! :)



post signature

2 kommentarer:

(eddas) sa...

Hei....
takk for utfordringen:)
skal prøve og få tatt den i de nærmeste dagene....har en kranglete PC...men er inne og tyvlåner min sønn sin...ettersom han er i Thailand:)
ha en kos dag
klemme fra meg

Jakten på drømmehuset sa...

artig, kor oppfinnsom du e da:)