.

Hei! Dette er den gamle bloggen min! Viss du trykkjer på bildet til venstre med fjøra, kjem du til den nye bloggen min!!!

Velkommen! :)


This is my old blog. Push the picture with the feather at your left, to visit my new blog!

Welcome! :)



torsdag 31. desember 2009

♥ ♥ ♥ Godt Aar! ♥ ♥ ♥

Kjære alle saman! Det hadde seg slik at eg hadde lagt att kreativiteten min ein eller annan stad. Gløymt han att... Og slik låg han og venta på å bli funnen... Etter at bloggen og draumesidene kom til, byrja eg å leite. Eg fekk lyst til å finne igjen denne sida ved meg sjølv, som hadde vore borte i fleire år. Og litt etter litt fann eg bitar av eit puslespel. I huset mitt, i hagen, etter kvart på fjellet. I desember fann eg store delar av dei manglande brikkene ved fjorden, og ved elva. Og tenk; saman med alt dette fann eg også glede, optimisme og ro... Alt låg der og venta på meg... No er eg full av takksemd! Og eg skal aldri leggje frå meg desse viktige tinga i livet mitt igjen! For det er akkurat desse eigenskapane som gjer meg til eit sterkt, lysande menneske... Og det er dokke som har ført meg inn på rette vegen igjen! For ei gåve å få frå menneske ein ikkje kjenner? Eller; eg kjenner nokre litt :) Så til deg der ute som aldri legg att kommentarar, sjølv om du likar det du ser og les på bloggar verda over; ta deg tid til å skrive nokre ord!
Så kanskje fleire finn att glede og sjølvtillit...

TUSEN TAKK TIL ALLE SOM HAR BERIKA LIVET MITT MED GODE ORD
OG FLOTTE TILBAKEMELDINGAR!







Eg har vabba opp til låra i nysnøv i eit fantastisk naturlandskap i ettermiddag. Maten er forseinka, og tidsplanen litt på halv åtte, men mor i huset er smilande, varm i kinna og lykkeleg over ein fantastisk nyttårsaften 2009! Eg ynskjer alle mine lesarar eit Godt Nytt Aar!
Ta deg tid til å glede nokon i det nye året, det skal ofte så lite til!






9 kommentarer:

Anette Willemine sa...

Kjære søte Elin!

Ønsker deg et riktig godt nytt år! Fylt med glede, fremgang og god helse.
Jeg er glad for å ha truffet deg i denne verden av koselige bloggere. Du har rett når du sier at ord kan bety noe i en hverdag. Jeg ser på alle de tusen som er innom siden min. Det er litt uvirkelig.

Bildene dine gleder meg veldig. Takk for at du deler!

Stor klem fra
Anette Willemine

Magdalena sa...

kjære snille deg...
takk for så mange hyggelege blogghelsingar!
så flott innleg i lekre fargrer den siste dagen av året!
ha ein fin kveld i kveld,
så må dykk alle ha eit flott og godt nytt år!

magny

Refleksjon på livsvegen sa...

Å så vakkert, så vakkert...
Eg eig nesten ikkje ord..
Du er så flink til å formidle gleda di igjenom bloggen at den smittar over på oss andre..
Tusen takk skal du ha!!

Godt nytt år til deg og alle dei som du har rundt deg...
Klem frå sigrid

Marianne With Nor sa...

Godt nyttår til deg og dine og! Her er det svært rolig ikveld...
Kanskje eg ser deg på laurdag da, når du skal til naboen;)

Kos dokke i kveld og håper 2010 blir eit bra år for deg, vennen.

Klem Marianne

Anonym sa...

Kjære søte snille vennen! Du er en inspirasjonskilde! Og du er en sjelesørger skal jeg si deg. Du legger alltid igjen så nydelige ord til meg at jeg får klump i brystet og gråten i halsen. Jepp det er sant, men det er godt!
Jeg gleder meg til mange vakre bilder og gode ord fra deg. Tusen hjertelig takk for at jeg fant deg. Eler var det omvendt?;)
Håper nyttårsfeiringen ble bra selv om a mor ble forsinka. Hihihi.
Stor nyttårsklem til deg fra meg!

Silkeline sa...

Hei Elin.

Første gang jeg titter inn her hos deg.....og jeg ble sittende å kjenne på det du skrev her om å finne igjen kreativiteten sin. Det du skriver her er som om jeg skulle ha skrevet det selv. Jeg har også mistet min. Etter å ha vært syk i mange år har all kreativitet og virketrang vært vanskelig å finne igjen......og det er virkelig et tap. Gleden ved å skape og kreere er så stor.....og jeg savner det. Jeg håper dette nye året kan gi oss begge massevis av herlig inspirasjon og skaperdlede!

Nydelig blogg du har, og flotte bilder!! Hit kommer jeg gjerne på besøk igjen:)))

Ha en fin 1. nyttårsdag!

Anonym sa...

Ønsker deg og dine et godt nytt år. Nydelige bilder du har her på bloggen din. Med nytt kamera mellom fingrene tar jeg opp en gammel hobby.

Emma

Drømmen om en eplehage sa...

Takk selv du!
-For alt du deler, dine eventyrlige blikk gjennom linsen og ikke minst vennskapet.

Så glad for at du kom stormende inn hit i blogglandia!

Ser frem til å dele 2010 med deg.
Årets første, men ikke siste, klem fra Tove

HildeS/Frøken Fryd sa...

Takk til deg også Elin, som deler så mange vakre ord og bilete med oss som kikkar innom deg.
Ønskjer deg alt godt i det nye året.
Nyårsklem H