.

Hei! Dette er den gamle bloggen min! Viss du trykkjer på bildet til venstre med fjøra, kjem du til den nye bloggen min!!!

Velkommen! :)


This is my old blog. Push the picture with the feather at your left, to visit my new blog!

Welcome! :)



onsdag 9. desember 2009

Tankar i desembernatta...

Eg er eit nattmenneske. Skulle gjerne vore det motsatte; men slik er det ikkje... Og i desse stille timane medan alle dei andre i huset søv, og eg ventar på at tørketrommelen skal stoppe, så har eg ei fredfull stund. Eg har sett over bilda frå turen min i fjørå i går, og der er mange fine som eg ikkje har vist. Så her kjem ei lita natthelsing, viss der er fleire som er oppe no når ein egentlig skal sove... Kanskje nokon er på jobb? Eg skal i alle fall liste meg stillt på tå, og krype opp i senga mi no. Og drøyme om bølgeskvulp, kromkaker og morgendagens eventyr. Eg veit at det sikkert blir nok av ting som er både inspirerande og givande ein onsdag i desember :) Takk for at du kikar innom!




8 kommentarer:

Ingun sa...

Kl er 01.30 sitter oppe jeg også;-))

Shabbycharm sa...

ja et nattmeneske er jeg også,liker å pusle rund i huset når det er stille og fredeligt.ingen telefon eller dörklokke som forstyrrer freden.;o)
KLEM BELLA

Refleksjon på livsvegen sa...

Du formidlar så nydeleg stemninga i fjøresteinane...
Rett og slett vakkert Elin!
Nokon er oppe seint og andre tidleg ;-)
Er eigentleg nattmenneske sjølv, men pliktene kallar...
Ha ein flott dag i ditt liv.
Desemberklem frå meg

Anonym sa...

Jeg er helt omvendt da. Trøtt om kvelden og lys våken på morgenen. Da er jeg mest energisk og effektiv. Har vært våken i snart en time og klokka er ikke hals syv enda. Går jo ikke an en onsdags morgen når en har ferie;)
Nydelige bilder igjen, og nydelig musikk. Jeg fikk "when you wish upon å star" nå. Nydelig sang, men jeg har vel egentlig bar hørt Timmi gresshoppe synge den før;)
Håper du får en fin dag i dag!
God Elinklem!

Mitt hvite hus sa...

Elsker også å være oppe om natten, men skla jeg funke om dagen må jeg nok i køy tidliger...hihi..

Herlige bilder fra turen i fjæra..

Håper du har hatt en fin natt

Klem Kerstin

Idun // Breidablikk sa...

Ja eg trives aaalt for godt oppe på natta sjølv.. Men når poden skal leverast i barnehagen kl. 0700 for at mor skal rekkje jobb, ja då begrensar det seg sjølv kor mange kveldar i veka det er forsvarleg at eg sit oppe.. Sjølv om det er då eg er mest effektiv..

*klem idun*

Hulda sa...

Nydelig, Elin! Så flott nede i fjæra, med bølgene som stadig slår.

Emmas Verden sa...

..nattdyr var jeg før...før alle ungane kom ;)
da satt jeg oppe til langt på natt med symaskina durende i vei :)
vakre bilder..som alltid!!!
klem Anne ;)