.

Hei! Dette er den gamle bloggen min! Viss du trykkjer på bildet til venstre med fjøra, kjem du til den nye bloggen min!!!

Velkommen! :)


This is my old blog. Push the picture with the feather at your left, to visit my new blog!

Welcome! :)



mandag 19. oktober 2009

Lesekrok med panorama

Ein lesekrok, høyres ut som ein stad der ein trekkjer seg tilbake, og er skjerma frå livet sine uroelement av lyd og anna forstyrrande aktivitet. Eg tenkte at i dag skal lesekroken vere tema. Men etter kvart som eg tok bilder, så innsåg eg vel at dette ikkje er ein krok, men eit utsiktspunkt? Spesielt ein morgen der regnet har gitt seg etter eit besøk på natta, med skodde som motviljug trekkjer seg oppetter fjellsidene. Og ein fjord som er lat, og ikkje gidd å lage bølgjer...

Det hender at eg ikkje klarer å halde fokus i tidsskrifta, fordi det faktisk er så vakkert ute, at eg stadig må kike ut, og aller helst hente Canon-kompisen, og forevige det heile. Om og om igjen. Men litt lesing blir det no, i stolen som eg kjøpte for tredve-års pengar. Stolen som har berga meg gjennom siste år med ryggplager. Eg vil seie han nesten er eit familiemedlem.


Eg ser at Vakre hjem & interiør har fått ei kledeleg museøyre, og eg er sikker på at bladet blir litt fornærma når det nye kjem i hus. Eg likar at det ser ut som disse kjære blada mine svevar på det enkle bordet av plexiglas.

Langtidsvarsla viser sol og ingen nedbør i 10 dagar framover? Utopi? Men eg har ein hage som ropar på haustomsorg, så støvlane mine får nok bli med på tur sjølv om regnet har teke ein liten pause? Ha ein flott dag!





post signature

2 kommentarer:

ANETTESHUS.COM sa...

Hei, Elin!! Takk for veldig hyggelig hilsen i dag:) Dette var litt av en lesekrok, ja! For en panoramautsikt?! Wow, så flott du bor!! Helt fantastisk!

Ha en fortsatt strålende uke! Nydelig blogg du har:)

Klem Anette:)

Anonym sa...

Du Elin, du Elin! Du likner nå ganske mye på denne Elinen her. Drømmer deg bort. Derav bloggnavnet ikke sant;) Men skjønner godt at du blir distrahert av denne utsikten her. Nydelig!!! Og godstolen så like god ut som den sikkert er.
Flotte bilder som alltid.
Ha en fin dag og nyt utsikten.
Klem til deg fra meg:)