.

Hei! Dette er den gamle bloggen min! Viss du trykkjer på bildet til venstre med fjøra, kjem du til den nye bloggen min!!!

Velkommen! :)


This is my old blog. Push the picture with the feather at your left, to visit my new blog!

Welcome! :)



mandag 1. mars 2010

Sorry!

No måtte eg leggje inn eit nytt innlegg... Det var ikkje meininga å vere så sutrete at heile Norge og deler av Sverige ilte til for å hindre meg frå bloggdauden :) Eg var berre så lei før i dag, av det meste. Og så studerte eg statistikkane mine for siste vekene. Det stemmer at eg brukar Susnet no, og hadde .... eg har faktisk gløymt kva eg brukte før? Men det er ikkje unike treff eg såg på, eg såg på totale treff. Og der har vore nedgang. Og det er mykje kjekkare at det er auke. MEN! Det var før i kveld. No har eg gått her og trampa litt og klaga over alt som er gale i livet mitt. Og så er eg ferdig med det :) Eg er heldigvis ei sånn ei som blir fort blid att. Og eg har så enormt med kommentarar, så det er ikkje så nødvendig å deppe over få lesarar :))) Eg vil mykje heller ha færre lesarar, og mange kommentarar, enn mange lesarar og få kommentarar! Soleis  va de me den saken! Så når eg slo på att pc`en no, og såg alle meldingane som hadde kome, vart eg både flau og glad. Litt sånn som når barn seier : åhhh... teikninga mi er SÅÅÅ stygg!!! ;) Tusen takk for støtta i ein vanskeleg kveld... Nu går alt så meeeget bedre :)





20 kommentarer:

(eddas) sa...

Ja...nå er vi ferdig med sutringen:):)
Konse om andre ting nå he he he
Det er greit og få det ut........så blir en så mye lettere etterpå:)
Kos deg da snuppe mor....
eddaKlemmer til trøst fra meg til deg......

lisje astrid's husblogg sa...

Å du gode Elin♥
Bra at du fekk det ut! Alt blir betre etterpå☺
Glad for at du er her♥♥
Klem frå lisjå,som også vil takke deg for alltid så gode ord♥

FruLisa sa...

Enig - det er bedre med færre besøkende, men besøkende som kommenteter. På Wordpress-bloggen min hadde jeg mange flere besøkende MEN få kommentarer. Jeg er mer happy nå enn da:-)

klem på deg

kjersti sa...

Men Elin da, sånn må du ikke føle det:)
Jeg har veldig mange flere innom en de som kommenterer, og lurer jo på hvem alle de er...
Mye hyggeligere med flere kommentarer og "faste" lesere, men selvfølgelig koselig at mange bare tar turen innom også:)

Vær så snill, ikke sats på elendige blogginnlegg, det kler deg ikke:)

Stor klem fra meg:)

Dronning Maud sa...

Dagene går opp og ned men det er viktig som du skriver at blogginga er først og fremst for oss selv:)Du har jo så mange som kommenterer!!!!:)Håper du har det bra...og hortensiaen:)he he..vi blogges:)

Beate sa...

Neimen Elin da. Her kommer jeg for å fortelle deg at du er på februarfavorittlisten min, og så ser jeg at du har hatt en bloggdeppedag. Godt ting er bedre nå. :) Klem

Maya sa...

Er innom med en klem til deg i dag. (Tusen takk for den ej fikk på torsdag,den varma godt!)Godt ting er bedre no! Gler mej til å sjå resultatet av prosjektet ditt! Det ser skikkelig spennende ut.

Dronning Maud sa...

Jeg vanner min hver eneste dag!!!lurer på hvem som holder liv lengst:)

Familien i Fjellborg sa...

Du har en super blogg Elin - og alle de følgerene du har da :-)
det er en grunn til det vet du
godt å høre du er i bedre humør.
selv elsker jeg å få kommentarer.
stå på videre du
klem Anita S

h.espe sa...

Men gode Elin da, må ikke bli lei deg av noe sånt...! Jeg har også teller på bloggen min, og den viser tall som "hopper". Denne uken har besøkstallene mine vært lave, men kommentarene mange og gode, og det er jo det som teller... ;o)

Duuuu, jeg stiller meg i køen, og sier JAAAA til Ikea i Ålesundregionen.. ;o)

Strålende flott uke videre til deg!!

Goklem fra Hildegunn

STENLYCKA sa...

Stor Kram till dig Elin!
Jag gillar din blogg jätte mycket!!!
Ha det fint!
Kram Raina

Fru Fly * Heidi sa...

Tegningen din er laaangt fra stygg søte deg! Du skriver fra hjertet, tar nydelige bilder og er en kjempesøt jente- kan det blir bedre en det da? Nope:) God klem Heidi

Marianne With Nor sa...

No har e nok ikkje fått med meg det klagete innlegget ditt....
Skjønner ikkje heilt, bloggen din går jo som det suser!!! Tullejente.
Men skjønner at det er kjekkast når tallet gjeng oppover.

No er det nattta.

Nydelige bilder her inne, som vanlig.

Kleeeeeeeeem

Mitt hvite hus sa...

hei kjære elin.. har vært stille fra meg noen dager nå.. men har ikke glemt deg fordet..

Må ikke bli lei deg av det...går litt opp og ned for alle sammen av og til..

godt du er ferdig med det nå vennen...


Klemmer Kerstin

Nina B. sa...

Hei Elin!

Du har en så herlig og fin blogg. Nydelige bilder tar du!
Nydelig musikk og. Hører Gabriellas sang nå, og får tårer i øynene jeg...nydelig!

Ute skinner sola, himmelen er blå, og det er 2. mars! Herlig!!
Ha en nydelig dag ♥
Klem NinaB.

Refleksjon på livsvegen sa...

Måtte innom bloggen din for å finne god musikk til arbeidet...
Må vere lov å ha på litt lav musikk medan ein betalar rekningar?

Ha ein super duper dag!

klem

Huset på terrassen sa...

Så bra jeg har kommet med på bloggrollen din igjen :) Ønsker deg en strålende fin tirsdag her fra solfylte Sørlandet:) Klemmer fra Linda

by camilla jin sa...

Elin, mi Elin! Du er så herlig når du er dønn ærlig! Og det er så gøy at du virkelig VIL nå ut til alle som kan krype og gå med hele kreative deg! Keep up the good work, vennen!

mange klemmer, camilla jin

Unknown sa...

Søte lille du, synes du er fantastisk jeg!!♥ Alltid så fine bilder, masse inspirasjon og du er så herlige med dine kommentarer!
Er så glad for å ha deg som venn her inne!!♥
Go Girl!!!!♥
Stor klem Anki

Anette Willemine sa...

Tullejente! Dagene er alle ulike. Også bloggedager. Husk dine egne ord, både nå og tidligere, at dette skal være et sted hvor du kan være bare deg. Glem min venn og tenk på antall innlegg, kommentarer og besøk. Dette er ingen konkurranse. Vi som digger bloggen din kommer på besøk, uansett! *STORT SMIL* Du og bloggen din er altfor spesiell til at jeg kan la være å komme tilbake.


Varm klem fra en tro bloggevenn
Anette Willemine