.

Hei! Dette er den gamle bloggen min! Viss du trykkjer på bildet til venstre med fjøra, kjem du til den nye bloggen min!!!

Velkommen! :)


This is my old blog. Push the picture with the feather at your left, to visit my new blog!

Welcome! :)



lørdag 6. februar 2010

Ro, ro, ro min båt... :)

Hei! Visste dokke at i Noregs Lover, er det ein avsnitt med veldig lita skrift, der det stå att : "Søte jenter, som er flinke å slutte å drikke cola light, pepsi max eller cola zero, kan få lov å gå amok på yndlingsbutikken sin..." ;) Visste ikkje det, nei? Vel, eg er glad for å kome med litt informasjon ein laurdags ettermiddag... Så i dag har eg hatt det fint. Og har vore i Langevågen. Hi-hi... Ta deg ein tur til Anne du også, uansett om du drikk lightbrus eller ikkje! Angåande den brusen; det var tøft å ha helg i går, uten cola zeroen min. Til tider prikkar det i kroppen. Men eg demledrikk vatn med nypressa sitron, og seier til meg sjølv at DETTE må ta SLUTT!!! Tenk at brus kan ha slik makt over ein? No skal vi i førtiårslag, og ellers må eg få med meg Grand Prix seinare i kveld. I morgen har vi storkalas her, for å feire mamsen sin dag. Nydeleg blomster står klare, og eg gleder meg til å pynte bordet! Og så er det alltid kjekt å møtes. Mamsen er kjempeflink til å lage kaker, og sjølv om ho ikkje klarer å bruke handa skikkeleg etter handleddsbrotet i haust, står ho på for å lage til for oss heldige som får smake. Eg har liksom ikkje dreisen på den bakinga. Eller så kanskje eg er litt for lat til å prøve? Hmmm... Bør skjerpe meg.

Bilda i dag er av ei uro eg laga før i veka. Eg anar ikkje kva som inspirerte meg? Rama er laga av drivvedspinnar, og båtane er av ... franske aviser kjøpt hos Hilde ;) Uroa er så koseleg, der ho voggar lett opp og ned. Akkurat som båtar på eit hav. Og dei mjuke, lette skyene vitnar om godt vèr!






God laurdagskveld!


19 kommentarer:

naturglede/Randi Lind sa...

Noe så vakkert som deg, din blogg og dine båter. Nå måtte jeg legge inn et innlegg fort. Jeg hadde det på vgb-bloggen min i går og kalte det akkurat det samme som deg. "Ro ro ro din båt...."Jeg kvakk litt når jeg så din overskrift her!!!!
Håper du finner glede av å lese mine ord om du har tid?
God helg og klem fra meg!

lisje astrid's husblogg sa...

Er såååå kry av deg:)Du har vore sterk og flink!Stå på:)
Diggar musikken du har her inne:)Brukar ofte å ha din blogg liggande oppe,for å nyte tonane;)Hehe:)Alt du kan brukast til altså:)
Kos deg masse med festane:)Å ja,uroen er lekker:)
SMILE KLEM frå lisjå<3

naturglede/Randi Lind sa...

En av mine lesere på vgb sa til meg:
"Når det er for sterk strøm i livselva, så skal du la deg flyte med, og så gå i land når det gir mulighet for det, og så skal du nyte det nye landskapet."

Fint ikke sant? Alle har muligheter, det gjelder bare å stoppe opp og drømme litt som jeg gjør her inne hos deg. Jeg tar min åre og du tar din, så ror vi videre sammen her i blogglandet!

(eddas) sa...

Den var kjempesøt Elin...og du er like så:)Når jeg så de båtene fikk jeg helt flashback fra jeg var mindre og brettet slike båter....det skal jeg og prøve på:)
Du er flink som greier og venne deg av med brusen....min sønn driver også og venne seg av med alldenne lett drikken.....
Er spent på hva du handlet???:)
ha en fin kveld...og hyggelig feiring i morgen:)
GoKlemmer over luften flyr:)

salige lavendel sa...

Dette er da noe av det kuleste jeg har sett på lenge!!! Herlig ide!
Ha en fin helg :)

Datt sa...

Næææh, så stilig!! Digger den!! :D

Hverdagen med og uten autisme sa...

så flott uro... sånn en skal jeg lage til min lille gutt.

Takker for tipset hehe;)

Minka sa...

Kjempe flott, helt utrolig herlig..Ha en flott helg, klems...

Anette Willemine sa...

Hi, hi, må le litt nå, for den morsomme uroen du har laget ser ut som en oppusset utgave av den jeg laget som barn. På ferie hos mine besteforeldre gikk jeg langs svabergene og plukket små pinner, skjell, stener, tørkede blomster etc. Disse festet jeg med bestefars hyssing og hengte de opp i furutreet utenfor campingvognen deres.
Et herlig minne å se tilbake på!

Vet du, jeg tenkte på deg i dag, når jeg var på shoppingtur i Oslo. Jeg så noe vakkert som minnet meg om deg. ♥♥♥

Nå skal det bli koselig familiestund, digg mat (ok - litt vin også da) og Melodi Grand Prix. Det er obligatorisk her også.

Håper du har en koselig fest!

Varm klem til deg, min venn! ♥
Anette Willemine

Fro (Idyll på landet...) sa...

Så fin uro du har laget, det var noe å ta med seg når jeg skal gå i gang med innredningen av 2 stk barnerom! Kjempegod idé!

Jeg har en utfordring til deg inne hos meg.

Ha en fin kveld!
Klem

verdens heldigste mamma sa...

For en utrolig fin uro!!!
Du er jammen i meg flink du :)
Ha en fin lørdag Elin!
Jeg liker så godt drømme sidene dine ... :)
Klem

by BeaTell sa...

ah så fin uro...
syns du e super kreativ dame altså!!

Kjekt å få nye idea :)
takk

Haust sa...

Fantastisk flott uro! Trur eg må prøve å lage noko liknande til guterommet... :)

Ha ein god søndag!

A K sa...

Første tur innom for meg nå og for en nydleig blogg du har :) har lagt deg til og gleder meg til å følge deg videre i nye innlegg!!

Og så vil jeg si tusen takk for at du har laget en så nydelig award! jeg fikk det av Astrid og ble så glad!! Sitter her med en ettåring som har kastet opp i hele natt/dag sovende inni et babysjal og syns at hele dagen plutselig ble så fin alikevel takket være en koselig award!!

:) Ann K

Guros Drømmeverden sa...

Hei, Måtte innom å kikke en tur og da var det naturlig å legge igjen en hilsen også :o) Så utrolig flott uroen ble. Kjempesmart!!! Kan virkelig se for meg den på et barnerom :o)
Ha en fin søndag,

Guro

Emmas Verden sa...

den var kjempetøff Elin!!
takk for koselig besøk i butikken..håper du fant en fin plass til madonna`n ;) gleder meg til å se hvor alt havna ;)
kos deg med bursdagsselskap i dag :)
klem Anne♥♥♥

(eddas) sa...

Koselig med slik familiefeiring i heimen.....kos dere med og feire mamma:)
Ser frem til innlegg i kveld:)
Klemklem

CBS sa...

Mine varmeste gratulasjoner til mamsen din. Regner med dere storkoser dere i dag. Jeg har dirigert kor hele helgen, og benyttet sjansen nå til litt hvile og et besøk i din draumeverden før baking står for tur til dessertbarnets 4-årsdag i morgen. (og ja, jeg skrur av musikken) Ønsker meg mange bilder fra norges vakreste landsdel utover våren. Klem

LIVS LYST sa...

Hei Elin!

Vet du! Den båt-sky-uroen var HELT FANTASTISK!!! Tenk å ha den over sengen på et barnerom!!!!

Den gjorde inntrykk på meg, det er helt sikkert......!!!!!

Ha en fin dag i vinterværet!
LIV ;O)