.

Hei! Dette er den gamle bloggen min! Viss du trykkjer på bildet til venstre med fjøra, kjem du til den nye bloggen min!!!

Velkommen! :)


This is my old blog. Push the picture with the feather at your left, to visit my new blog!

Welcome! :)



onsdag 17. februar 2010

Hjelp til nye bloggarar! :)


Hei!
I dag vil eg prøve å hjelpe litt til! Får innimellom spørsmål om lay out på sida mi. Og eg er IKKJE den rette til å spørje om slikt. Eg har brukt blod sveitte og tårer metoden sjølv. Hadde null peiling i september... Men her er i alle fall nokre tips som ikkje er så vanskelege.

Viss du brukar Blogger, er der mange widgets inne på sida der du bestemmer utsjånaden til bloggen din, UTFORMING.  Trykk på : legg til widget. Her kan du bla deg nedover og finne ulike valg. Det som er fint, er at widgeten legg seg direkte på plass. Du slepp å lime inn HTML kodar. Du kan bla deg nedover, og finn beskrevet dei ulike funksjonane. Det kan vere etikettar som viser kva innlegga dine handlar om. Viss dette skal fungere, må du alltid huske å skrive dette under nye innlegg der ei rute viser :Etiketter:. Kjempeenkelt! Du vel sjølv kva du vil kalle dei ulike temaene dine for.

Du kan også lage deg bloggrollar, som viser kva bloggar du følgjer, eller lister over yndlingsnettstadar osv. Dei fleste har allereie lagt inn bilder, og då kan dei å bruke denne reiskapen. 

Viss du dristar deg ut i den store vide verda for å hente HTML kodar, skal desse limast inn under widgeten med same navn. Eg fekk enormt med hjelp frå skjønne Jorid med bloggen Noe på hjertet. Ho berga meg frå desperat sletting av alt eg kava med. Viss du trykkjer på
linken i setninga over, kjem du rett til hennar designhjelp.

Det neste eg har fått spørsmål om, er header. Eg har laga mine i Picnik og Photoscape. Førstnevnte eit enkelt og greit redigeringsprogram, der du kan velgje mellom ei rekkje funksjonar. Du registrerar deg, men det er gratis. Ein kan abbonere på heile programmet, men du har meir enn nok funksjonar gratis. Du går inn på COLLAGE på startsida. Her kan du laste opp inntil 5 bilder i gongen. Desse hentar du frå tidlegare lagra filer. Eg brukar alltid mine eigne bilder, men dette bestemmer du sjølv. Så velger du eit utseende på bildepresentasjonen til venstre. F.eks. 3 bilder på rad. Så fører du dine eigne bilder over til dei tomme rutene. Når du er fornøgd, trykkjer du på DONE. Her kan du redigere bilda dine med EDIT og CREATE knappen. Her vil eg anbefale at du berre leikar deg fram til ynskja resultat. Trykk og lær! Du har ganske mange funksjonar som ligg og ventar på deg! Alt frå skarpheit og fargeglød, til tekstval og rammer.  Under størrelse, ligg mine headarar på 1070 i breidde. Dette kan du forandre under knappen EDIT og REZIZE.

Når du er ferdig, trykkjer du på SAVE & SHARE, og finn eit navn på collagen. Dette legg du i ei fil du brukar til bilder. Min header ligg øverst på sida eg fortalde om før,UTFORMING. Her kan du fjerne ei eventuell overskrift, og ha collagen med bilder og tekst i staden for. Trykk på  "I stedet for tittel og beskrivelse"

Viss du vil ha signatur under innlegga dine, finn du dette og mykje meir inne hos Jorid.

Kanskje dette var meir forvirrande enn oppklarande? ;)
Eg synes nesten det er skummelt å gje råd, sidan eg kan så lite sjølv.
Men eg håper at nokon kan ha nytte av dette?



4 kommentarer:

Bluggi buggi blogg sa...

Å denne siden skulle jeg ha sett da jeg begynte med bloggingen ;) Så flott gjort at du legger ut sånt. De er heldig de nye som får så god hjelp :)
Fin blogg du har. Kommer gjerne tilbake her.
Ha det fint.
Trude :)

Emmas Verden sa...

dette var gresk for meg Elin..
ja ja..kan ikke være flink til alt ;)

kanskje jeg skal sette ut et sånt skilt i vinduet..?? ;) da hadde Langevågerane trudd at ej he tørna ;)

ha en nydelig dag i sola!!!
solklem fra Anne♥♥♥

Line fra huset på landet sa...

Puhh..du er så effektiv Elin! Veldig! kjekt å få vite litt om hvordan man skal gjøre ting. Iblant blir alt bare surr:( og jeg er ganske så klar over at siden min laaangt fra ferdig enda. Det får komme etterhvert. Akkurat nå om dagen, så holder det å kunne klare å lage et innlegg for en dag. (som jeg nå bruker ..tja, ca to-tre timer på tneker jeg ). Men jeg har skjønt at det går raskere etterhvert.

Veldig morsomt, men akk..stakkars butikkeiere..som eier det skiltet i vinduet der da. Huff, skrekk og gru.Snakk om å bønnfalle kundene sine.

PS: Godt å høre at du er på vei ut av "sykdomsstormern" og at du er på vei inn i jobb igjen. Man kan bli gaal av bare å gå hjemme i lang tid også.

God klem, Line

Elin sa...

Heisann !
Så kjekt å få litt drahjelp.
Gikk inn på Jorid sitt innlegg om blogghjelp og fikk endelig justert bredden på bloggen min. Så nå blir ikke de største bildene kuttet i bredden lenger. 990 ser ut til å være en perfekt bredde hos meg.

Ellers bruker jeg Picasa til redigering . kanskje jeg skulle ha kikket på Picnik, som jeg ser du bruker. Kunne tenke meg en ramme eller noe pynt rundt headeren min jeg òg...er det på Picnik eller i Photoscape du har laget din ?

Ha en fortsatt fin dag !