.

Hei! Dette er den gamle bloggen min! Viss du trykkjer på bildet til venstre med fjøra, kjem du til den nye bloggen min!!!

Velkommen! :)


This is my old blog. Push the picture with the feather at your left, to visit my new blog!

Welcome! :)



tirsdag 15. desember 2009

AWARD til...



Eg fekk ein nydeleg award frå Marianne sist veke, og vil no gje denne vidare til tre fine bloggar. Og det er mange å velge i! Men i dag går prisen til tre som har nye innlegg ofte, og som eg er innom nesten dagleg. Med kreativitet i massevis, koselege heimar og så mykje energi, at dei bobler over, og gir av seg sjølv er:




BEATES VERDEN


Eg er blitt avhengig av ei dags dose inspirasjon frå dokke alle :)
Takk også for koselege ord og helsingar her hos meg!


Med dei beste ynskjer for dagane fram mot jul til alle!

Elin


2 kommentarer:

lisje astrid's husblogg sa...

Hei vakre Elin:)
ÅÅÅÅH!!!No dånar eg...Kor kjempe glad eg blei da:)Du er jammen god:)
Har lust å sende den rett tilbake til deg:)Kjem til å sove godt etter ein så fin dag med ein slik fantastisk gøy slutt:)
TUSEN TAKK:)
Nattaklem;)

beate sa...

ÅÅÅ, Elin!
Skjønne deg! Tusen takk!!!

klem Beate