.

Hei! Dette er den gamle bloggen min! Viss du trykkjer på bildet til venstre med fjøra, kjem du til den nye bloggen min!!!

Velkommen! :)


This is my old blog. Push the picture with the feather at your left, to visit my new blog!

Welcome! :)



onsdag 31. mars 2010

Rosa påske :)


Her er det blitt rosa påske :) Og overskapet er på plass. Det har kvilt seg i kjellaren nokre år. Det beste av alt er at skåpa eg ikkje burde åpne dørene på, er nyrydda :) Herleg! Og god plass. Sitronar på kjøkkenbordet er nok det gulaste i huset akkurat no. Men rosa tulipanar og roser er ikkje så verst det heller :) Mine nye middagstallerkenar står stolte og ventar på å bli brukte. Åtte stykkjer på bruktbutikk for hundre kroner. Har plass til meir flott porselen no, så eg skal nok på ny skattejakt over påske :)







Ha ei flott påske vidare!



16 kommentarer:

lisje astrid's husblogg sa...

VEEEELDIG vakkert hos deg Elin..
Å det skapet ditt...,WOOOOW!!I LOVE!
Bilda du viser går rett til hjertet mitt og gjer meg GLAD☺
God påske♥
Klem♥♥♥

Refleksjon på livsvegen sa...

Så flott det skapet er :-)
og alt du pyntar og ordnar rundt gjer det enno vakrare...
Rosa Påske er heilt greit, det viktigaste er at ein trivst med det ein har rundt seg!!

påskeklem

Dronning Maud sa...

Så fint skap!!Fortsatt god påske elin:)

Anonym sa...

Nyyydelig Elin!!!
Og elsket det forrige innlegget ditt. Passet veldig bra til mitt humør i kveld:oP
Håper du har det bra og at kroppen er snill med deg.
God påskeklem fra meg!

beate sa...

wow, for et nydelig skap!

ha en fin kveld

klem beate

Randi sa...

Flott skåp du har der. Det var bra du fekk det opp frå kjellaren og fram i lyset... :-) Rosa er vårleg og fint det, herleg soft rosafarge på dei tulipanane. Og du har vore heldig med det bruktkjøpet der, såg flotte ut dei tallerkena, det vesle eg såg av dei i alle fall... ;-) Stemningsfulle solnedgangsbilete i forrige innlegg. Du er flink med kameraet!
Ha ein flott kveld vidare.
Klems

Landsbyhagen...mitt jordbærsted sa...

Så fint et skap....ser at det har sjel.......har levd eit liv....sånn som husfrua....
Påskeklem fra ei som har sjelefred og påskefred....Kirsti

My home is my Castle sa...

Såå nydelig skap !!!
Heldige du som kan finne sånt i kjelleren din ;)

Ønsker deg og dine en God Påske !

Klem,Kari

STENLYCKA sa...

Hej Vännen!
Underbara bilder och ditt hem är så vackert!
Nu önskar jag dig en härlig Påsk!
Kram Raina

Unknown sa...

God kveld .)
Såå vakkert skap! :) Nydelig tallerkner du har fått tak i også, så gøy når man finner sånne skatter :)
Rosa er nydelig :)
takk for din herlige hilsen hos meg forleden, jeg skulle ha tatt turen forbi deg... men jeg ble slått ut av ett eller annet natt til i går. Tror jeg spiste noe jeg ikke burde! Heldigvis ser det ut for at det bare var meg .)
Ønsker deg en fantastisk rosa herlig Påske!
Stor klem Anki

Lykkehjemmet sa...

Så utrolig flott det skapet var!!
Det er fint hos deg må jeg si:)Kjempe koselig:)
Ønsker deg en fin påske og håper du har det bra!
Klemmer fra Mona

Minka sa...

Helt nydelig skap..Tenker du er glad i det, det hadde jeg vært..heldig er du! Ønsker deg og dine en flott påske, klems..

Emmas Verden sa...

vakkert skap..heldige deg som har en sånn skatt i heimen ;)
alltid spennende å gå i bruktbutikker..mange flotte skatter som venter på å bli funnet ;)
idag har vi vært ute rundt huset..skal begynne å bygge på..så nå er det spennende dager!!! nå får jeg meg glassveranda..endelig ;) begynner å grave neste helg..gleder meg!!!
varm klem til deg Elin♥
Anne♥♥♥

Line fra huset på landet sa...

Så fint skap da! Skiller seg litt ut fra de fleste andre framskap det der ;)

God klem,Line

Maliva`s verden sa...

Wow...for et lekkert skap du har...og ikke minst nydelige detaljer....Du har sansen Elin. Håper du har kost deg disse påskedagene. Takk for titten og fin dag til deg fra Maliva

Camilla sa...

Så fine bilder! Og for et nydelig skap, er det et bruktfunn? :)