.

Hei! Dette er den gamle bloggen min! Viss du trykkjer på bildet til venstre med fjøra, kjem du til den nye bloggen min!!!

Velkommen! :)


This is my old blog. Push the picture with the feather at your left, to visit my new blog!

Welcome! :)



onsdag 14. april 2010

Vårinspirasjon Jeanne d`Arc Living


I ettermiddag har eg fordjupa meg i nyaste JDL, og eg er som vanleg svært oppfinnsam i etterkant av slike lesestunder. Det er som om eg ser alle ting i eit nytt lys, og får idèar som aldri har steifa hovudet før. Eg er enno berre halvvegs i bladet (heldigvis), men måtte ta nokre bilder i gledesrusen... ;) Håper at nokon kjenner stemninga eg har inni meg no, ved hjelp av bilda. Det er dette som er hovedmålet mitt med blogginga; å kunne dele inspirasjon og følelsar med alle dokke der ute!





No skal eg lese litt vidare :)



18 kommentarer:

ANETTESHUS.COM sa...

Kjempe-vakkert!!

Og så gøy med jobbtilbud, Elin!! Overrasker meg ikke det minste! Denne bloggen er jo en jobbsøknad i seg selv;) Slå til!!

Klem klem
Anette:)

Anonym sa...

Helt nydelig Elin:)
Tusen takk for god bedring, både til meg og dataen;) Sitter på jobben nå og lurte meg til et innlegg. Hysj;)))
Har du fått jobbtilbud? Gud bedre noe så vannvittig kult! Du må jo bare slå til da. Litt misunnelig her...
Venter på bladet nå. fikk mail fra Lobelia at både det nye og det forrige ble sendt i dag. Har ventet leeenge synes jeg. Gleder meg til det kommer. Er akkurat som deg. Får så mange ideer at det flommer over omtrent.
Ha en flott dag og kos deg videre med bladet og kreativiteten:)
Klem fra meg!

Randi sa...

Så nydelege bilete! Og så kreativt sammensatt. Vakker madonna med blomsterkrone og bønnekjede er assosiasjonene eg får. Gleder meg til ytterlegare inspirasjon når du har fått lest vidare... :-)
Ha ein flotte dag vidare!
Klems

Skrekk og Gry sa...

Nyyydelige bilder. Både klokkebildene, blåklokkebildene og disse siste her.
Har vært å plantet i hagen idag, så jeg er skikkelig i vårstemning.
Ha en fiiin kveld!
mvh Gry

Familien i Fjellborg sa...

Hei Elin
Har vært litt lite på de siste dagene - skjønner av kommentaren ovenfor at du har fått jobbtilbud - så kjempespennende og moro - gratulerer !!! hva slags jobb er dette da ! Håper jeg får kjøpt med JDL i morgen jeg. Kos deg videre med bladet. klem anita s

Dronning Maud sa...

Jobb?Så spennende!!!Lilla og sink er forøvrig helt lekkert sammen:)

ide-puffen sa...

Deilige bilder og ser stemningen du er i. Jeg venter på bladet i spenning.

Drøm videre

Randi

Datt sa...

NYDELIGE bilder! :D

Unknown sa...

Nydelige bilder som alltid godeste Elin!♥
Så spennende med jobbtilbud da, grip sjansen sier jeg!♥
Tuusen takk for din herlige hilsen hos meg!♥
Fikk ikke tid i går å ta en titt innom dessverre!
Ønsker deg en vakker kveld!!♥
Stor klem Anki

Fro (Idyll på landet...) sa...

Nydelige vårbilder! Lilla er i grunnen en farge jeg har blitt mer og mer glad i med åra.
En ting er i hvertfall sikkert: målet ditt med å dele inspirasjon og følelser klarer du med glans!

Ønsker deg en fin kveld!
Klem

Karin sa...

Heisann Elin,så nydelige bilder du tar. Lilla mot grått var nydelig.. Måtte bare si det...

Minka sa...

Gleder meg til jeg får komt meg ut å handle bladet...klems..

Line fra huset på landet sa...

Vakkert Elin!
Istemmer med Minka over...gleder meg til jeg får lagt lanken min på det bladet ja. Da skal jeg nok sørge for å sette av Line-tid da ja :)

God klem,Line

lisje astrid's husblogg sa...

Har du fått jobbtilbud?Hehe:)Blei no sjølvsagt nyskjerrig når eg las kommentaren frå anette øverst.(sorry)
Bilda er såååå vakre!Og inspirerande!
TAKK♥
Du er kjempe flink til dette gamet,kjære Elin♥
Klem frå lisje meg:)

kjersti sa...

Hei Elin:)

Tror jeg må kjøpe meg det magsinet selv, balsam for sjelen...

Veldig glad på dine vegne når jeg leser at du har fått jobbtilbud..?:) Så spennede...
Der er utrolig hvor bloggen kan føre deg hen...

Angående gulvene våre, så har vi malt furuplanken som lå der fra før. I ren hvit ja.
Jeg angrer VELDIG på at vi malte det, selv om jeg jo synes at hvite gulv er utrolig vakkert.
Problemet er bare at ALT synes, og det blir gradvis stygt...
Hadde jeg kunne valgt på nytt, hadde jeg hvitlasert det, så man så treværket, men fortsatt hadde den lyse/hvite looken.
Vi brukte skipsmaling når vi malte for 4 år siden, men det nye gulvet på kjøkkenet nå, ble malt med gulvmaling fra Beckers som vi ble andbefalt.
Vi får se hvordan det holder seg:)

Natti natt vennen
klem Kjersti

Mitt hvite hus sa...

Heisan... så utrolig nydelige bilder du viser.. madonnaen med blomsterkrans var nydelig..

har du fått jobb tilbud.. så spennende da..O=)

klem kerstin

Fro (Idyll på landet...) sa...

Jeg har noe til deg inne hos meg!
Klem

Anonym sa...

Nydelige bilder
Lykke til med event ny jobb