.

Hei! Dette er den gamle bloggen min! Viss du trykkjer på bildet til venstre med fjøra, kjem du til den nye bloggen min!!!

Velkommen! :)


This is my old blog. Push the picture with the feather at your left, to visit my new blog!

Welcome! :)



tirsdag 13. april 2010

:) For ein fin start på dagen!




Solveig med bloggen Svingens lille hus, hadde tenkt på meg med ein bloggaward i dag! Eg vart veldig glad! Tusen takk! Eg vil gje denne awarden vidare til dei jentene som laga rim til meg! For det var beundringsverdig! Eg setter SVÆRT stor pris på dokke!

Bruk dagen fornuftig, det skal eg :)


4 kommentarer:

Harmoni og Kontrast sa...

Gratulerer, det er da vel fortjent:-)

Tove sa...

Gratulerer så masse!

Tove

STENLYCKA sa...

Grattis och en stor kram till awarden.
Den är du så väl värd.
Njut av dagen. Här skiner solen så jag skall gå ut några timmar i min trädgård innan jag skall till mitt arbete på biblioteket i eftermiddag.
Ha det gott, Vännen!
Raina

Familien Furu sa...

Gratulerer med award frøken! Du har en flott blogg :-)
Klem klem